środa, 18 marca 2015

Polaczek kozaczek

hmm cóż miałem pisać o sławie, kastingach i innych profesjach, ale po raz kolejny napisał do mnie Zenek.
Zenek jest drukarzem i po raz kolejny wpadłem w sidła tanich usług allegro i zamówiłem se 100 wizytówek za 9 zł . heheh tak nie mniej nie więcej tylko 9zł, było to tak tanio ze aż nierealnie ale z drugiej strony nawet jeśli Zenek okaże się oszustem to ..mniej niż paczka papierosów.
No ale Zenek jak to na zenka przystało, bawi się ze mną już dzień trzeci w odsyłanie moich plików, twierdząć że są źle przygotowane, za małe, za duże, nie takie.
Zaczynam więc podejżewać że może zenek, jest kolejnym wspaniałomyślnym Polaczkiem, który dorobi się domu w Siedlcach, i mercedejsa ze spolierem kosztem moich 9zł?
Nie wiem ..samo imię przecież- Zenek...że ja wierzę nadal wierzę- dopiero co sprawę w sądzie wygrałem i dostałem zwrot kosztów za laptopa, który to taki piękny być miał-czerwony..
Czerwony to był ale mój kolor twarzy kiedy kolejny raz dzwoniłem z pytaniem , kiedy Pan wyśle- nie wysłał.
Heh Zenek się odezwał, że źle robię, źle wysyłam ...cóż 9złotych!!!!

Każdy z nas kupował przecież rower, telewizor czy niedajboże samochód, przecież wszystko jest nowe, nieużywane, każdy polak jak kupuje to stawia na półkę, autem jeździ tylko żona do kościoła telewizji to w zasadzie my nie oglądamy.

Tak to już jest.

I tak zawsze trafi się ktoś kto nas w huja załaduje a Francuz płakał jak sprzedawał.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz